Ένα πανέμορφο glx από τον φίλο μας από την Πάτρα ,ο φίλος μας όταν έφτιαχνε το μηχανάκι είχε σκοπό να το κρατήσει όσο πιο πολύ στα πλαίσια του κατασκευαστή δηλαδή γνήσιο και μαμίσιο με μικροβελτιώσεις εδώ και εκεί ,και πιστεύω το πέτυχε με το παραπάνω γιατί το μηχανάκι είναι σκέτη πένα από πάνω μέχρι κάτω .Εξωτερικά έγινε ανακατασκευή όσα πράγματα γινόταν έμειναν μαμά ,αυτά που αλλάχτηκαν ήταν βεβαία το χρώμα σε πανεμορφο καφέ χρώμα με χρήση πέρλα και αρκετά μεταλα ,ότι μπορούσε ο φίλος μας έκανα νίκελ ,φοράει σκαμμένη σέλα για όσο πιο άνετη οδήγηση ,για το εξωτερικό αυτά ολα τα αλλά έκτος από αυτά που ανέφερα παρέμειναν μαμά μιας και αυτό ήταν το σχέδιο του φίλου μας .Μοτερικά σχεδόν το ίδιο 50 χιλιοστά με takegawa εκκεντροφόρο ,μαμίσιο καρμπιρατέρ ,επίσης φοράει sebring εξάτμιση αυτά για το μοτέρ ο φίλος μας δεν ήθελε να το κάνει για κόντρες η κάτι πιο πόλη εστίασε την προσοχή του να το κάνει όπως όταν πρώτο βγήκε από το εργοστάσιο με μερικές βελτιώσεις .Η δουλειά που έκανε ο φίλο μας πάνω στο παπί είναι εξαιρετική από πάνω μέχρι κάτω αλήθεια έκανε πολύ καλή δουλειά ,έτσι και αλλιώς το βλέπεται και μόνη σας από της φωτογραφείς αν και από κοντά σίγουρα είναι ακόμα καλύτερο .Ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο μας γιατί δεν έκανε τρελές μετατροπές στο παπί τρέλα χιλιοστά και τέτοια αλλά αποφάσισε να το κάνει όπως πρώτο βγήκε από τον κατασκευαστή και έκανε πολύ καλή δουλειά !
Σελιδες
▼
Σάββατο 17 Αυγούστου 2013
Honda Glx Ανακατασκευή 50mm !
Ένα πανέμορφο glx από τον φίλο μας από την Πάτρα ,ο φίλος μας όταν έφτιαχνε το μηχανάκι είχε σκοπό να το κρατήσει όσο πιο πολύ στα πλαίσια του κατασκευαστή δηλαδή γνήσιο και μαμίσιο με μικροβελτιώσεις εδώ και εκεί ,και πιστεύω το πέτυχε με το παραπάνω γιατί το μηχανάκι είναι σκέτη πένα από πάνω μέχρι κάτω .Εξωτερικά έγινε ανακατασκευή όσα πράγματα γινόταν έμειναν μαμά ,αυτά που αλλάχτηκαν ήταν βεβαία το χρώμα σε πανεμορφο καφέ χρώμα με χρήση πέρλα και αρκετά μεταλα ,ότι μπορούσε ο φίλος μας έκανα νίκελ ,φοράει σκαμμένη σέλα για όσο πιο άνετη οδήγηση ,για το εξωτερικό αυτά ολα τα αλλά έκτος από αυτά που ανέφερα παρέμειναν μαμά μιας και αυτό ήταν το σχέδιο του φίλου μας .Μοτερικά σχεδόν το ίδιο 50 χιλιοστά με takegawa εκκεντροφόρο ,μαμίσιο καρμπιρατέρ ,επίσης φοράει sebring εξάτμιση αυτά για το μοτέρ ο φίλος μας δεν ήθελε να το κάνει για κόντρες η κάτι πιο πόλη εστίασε την προσοχή του να το κάνει όπως όταν πρώτο βγήκε από το εργοστάσιο με μερικές βελτιώσεις .Η δουλειά που έκανε ο φίλο μας πάνω στο παπί είναι εξαιρετική από πάνω μέχρι κάτω αλήθεια έκανε πολύ καλή δουλειά ,έτσι και αλλιώς το βλέπεται και μόνη σας από της φωτογραφείς αν και από κοντά σίγουρα είναι ακόμα καλύτερο .Ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο μας γιατί δεν έκανε τρελές μετατροπές στο παπί τρέλα χιλιοστά και τέτοια αλλά αποφάσισε να το κάνει όπως πρώτο βγήκε από τον κατασκευαστή και έκανε πολύ καλή δουλειά !