Σελιδες

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Yamaha Crypton R η πορεία από την αρχή ως το τέλος !

Σε αυτό το άρθρο θα σας περιγράψω την πορεία ενός παπιού από ένα κουρασμένο και σε όχι και τόσο καλή κατάσταση παπί που έγινε ένα πανέμορφο και δυνατό εργαλείο .


Ας ξεκινήσουμε λοιπών ο φίλος πριν πάει να δει το μηχανάκι και να το πάρει το μόνο που κοιτούσε ήταν κάτι φώτο και στης φώτο όπως όλη ξέρουμε το παπί φαίνεται στη πένα γυαλίζει κtlp αλλά από κοντά είναι άλλη ιστορία ,έτσι λοιπών όταν έφτασε η ώρα ο φίλος μας πήγε να δει το μηχανάκι αλλά αυτό που είδη δεν ήταν αυτό που έβλεπε στις φώτο το παπί είχε ρωγμές στα πλαστικά το μοτέρ παρόλο που ήταν φτιαγμένο δεν πήγαινε βάραγε και είχε και αλλά πολλά προβλήματα .Παρόλο αυτά ο φίλος μας αποφάσισε να το πάρει .Μετά από 4 5 μήνες ο κινητήρας έδωσε την τελευταία πνοή του ,και από τη βλέπεται στις φώτο κάρφωσε βαλβίδα και έγινε όπως έγινε .

Όμως ο φίλος μας δεν τα παράτησε και αποφάσισε να κάνει γενική ανακατασκευή σε  το μηχανάκι για να του κρατήσει χρόνια .

Ο παλιός κινητήρας ήταν 54ρα χιλιοστά με καρμπιρατέρ 24 Mikuni αλλά ο φίλος μας δεν το ευχαρηστηθηκε καθόλου γιατί όπως είπα και πριν το μοτέρ τα φτύσε , έτσι λοιπών ο φίλος μας πήρε καινούργιο μαμισιο κινητήρα για να έχει το κεφαλή του ήσυχο το μόνο που τοποθετήθηκε για αρχή στο κινητήρα ήταν ένα Mikuni καρμπιρατέρ .

Αντί να προσπαθήσει να επισκευάσει τα παλιά πράγματα ο φίλος μας πήρε σχεδόν τα πάντα καινούργια όπως τα πλαστικά τα οποία βάφτηκαν άσπρο με 5 πέρλες μοβ ,μπλε ,κίτρινη ,άσπρη και ανάλογος πως πέφτει το φως πάνω του άλλαζε χρώμα και τα κάτω πλαστικά βάφτηκαν ασημί με τέρμα χοντρά μεταλα για να μοιάζει σαν νίκελ .Μετά από 4 μήνες ο φίλος μας ήθελε να αλλάξει το χρώμα του αλλά τελικά άλλαξε γνώμη και το ξανά έκανε πάλι άσπρο με πολλές πέρλες .
Μετά από λίγο καιρό ήρθε και η ώρα να φτιαχτή και ο κινητήρας έτσι ανέβηκε στα 54 χιλιοστά με 28 Pwk καρμπιρατέρ πλακέ ,εκκεντροφόρο fuego 5ο στάδιο ,θυριδόμενη κεφαλή και ο λεμός του καρμπιρατέρ ,πολλαπλασιαστή και ηλεκτρονική Racing μαζί με μπουζί ιριδίου ,και συμπλέκτη στο χέρι και μια sebring εξάτμιση .Μετά από μερικές βόλτες ο φίλος μας αποφάσισε να βγάλει τον συμπλέκτη στο χέρι γιατί έκοβε .Λάστιχα το οποία φοράει είναι 2ράκια μπροστά και 2,25 πίσω .
Μετά από κανα 3 μήνες ο φίλος μας πάλι αποφάσισε να αλλάξει το χρώμα του το οποί είναι και το πάρω χρώμα ,μπλε με ασημί και μπλε μεταλα και 9 πέρλες αλλά όπως μας λέει το χρώμα δεν θα είναι για πολύ καιρό ακόμα στο μηχανάκι γιατί είδη σκέφτεται να το ξανά βάψει επειδή πολύ απλά βαριέται τα ίδια και τα ίδια .

Αυτά είχα να σας πω σχετικά με το μηχανάκι του φίλου μας είναι η πορεία του από την αρχή ως το τέλος ,πολλές αλλαγές γίνανε αλλά ειδικά στο χρώμα .Και σε λίγο καιρό έρχεται αναμενόμενο με νέο χρωματάκι και ανυπομονούμε να δούμε τη άλλο θα σκεφτεί ο φίλος μας ..
Το μηχανάκι και ο φίλος μας είναι από Μεσαρά λιγόρτυνος !