diafimisi

diafmisei pano

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Yamaha Z 125 '01


Φίλη μου εδώ έχουμε ένα από τα καλύτερα z που υπάρχουν αυτή τη στιγμή το έχω ξαναβάλει στο blog αλλά δεν είχα πολλή πληροφορίες τώρα της έχω όλλες . Το μηχανακι ειναι αστρωτο. Ολο το μοτερ οτι σιδερο υπαρχει ειναι καινουργιο ,το μονο που δεν εχει αλαχτει στο μηχανακι ειναι ο σκελετος .Εξωτερικα μαύρο χρωμα με 8 μεταλλα, κοκκινες ζαντες Ride It AeroX USA με ανοξιδωτες ακτινες,νικελ εξατμιση -ψαλιδι,μπουκαλες βαμενες με το ιδιο χρωμα με τα πλαστικα, σέλα πλαστικοποιημενη Luxus, σκελετος μαυρος, δισκοπλακα breaking ,ρλαστικα Mizzler καινουργια ,πισω ταμπουρο για καλητερο φρεναρισμα .Ας πάμε στο μοτέρ: 
Κυλινδρος 61 nicasil 
Πιστονι Wiseco 61 mm 
Κεφαλη χειροποιητη
Στροφαλος αγωνιστικος με διαδρομη Ζετησιος
Μπιελα Wiseco
Καρτερ καινουργια παραγκελια απο εξωτερικο(Και τα 3)
Keihin 39 καρμπ
V.Force 3 με 8 φυλλα carbon.
Καινουργια ρουλεμαν στροφαλου και δισκακια.
Barnett δισκοι συμπλεκτη.
Εξατμιση Protech 125 αγρατσουνιστη.
Καινουργιο βολαν , ηλεκτρονικη + πολλαπλασιαστης.
39 αλογα τροχο και 42 στροφαλο
Φιλοι μου με λίγα λόγια το z πετάει τόση δουλειά που έχει γίνει στο συγκεκριμένο δεν έχω λόγια έχω δει μερικά z αλλά μέχρι τώρα αυτό είναι το αγαπημένο μου από όπου το κιταξη κανείς εντυπωσιάζεται παρά πολλά λεφτά έχουν μπει στο μηχανάκι κ το πέδη δεν το μετανιόνι είμαι σίγουρος αυτό το μηχανκή τραωάει παρά μα παρά πολλά βλέματα και σε κόντρα νομίζω της περισότερες φορές σίγουρα κερδίζει γιατί να χάσει δεν νομίζω !!!