diafimisi

diafmisei pano

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Kymco Jetix 56mm Aasa !

Σας παρουσιάζω ένα διαφορετικό μηχανάκι σε μερικούς μπορεί να αρέσει σε μερικούς ίσος και όχι έχω ξανά ανεβάσει άλλο ένα τέτοιο μηχανάκι στο παρελθόν ,εμένα προσωπικά μου αρέσει το μηχανάκι όχι και τόσο διάσημο και στο δρόμο αλλά και στο χώρο της βελτιώσεις ,το μηχανάκι του φίλου μας είναι αρκετά προσεγμένο δυνατό και καλοσυντηριμενο εξωτερικά με λίγα λόγια πένα .Μοτερικά το μηχανάκι είναι στα 56 χιλιοστά αασα με μοτέρ astrea ,μόνο αυτά μας έστειλε ο φίλο μας για το μοτέρ .Εξωτερικά είναι άσπρο χρώμα με μαύρες λεπτομέριες ς πολύ καλός συνδυασμό χρωμάτων που πάνε μαζί πολύ καλά και δείχνουν πολύ όμορφα πάνω σε μηχανάκι ,επίσης φοράει σέλα με σήμα monster .Αυτά για το μηχανάκι ελπίζω να σας αρέσει είναι ένα καινούργιο σχετικά μηχανάκι που δεν πολύ κυκλοφορεί στο δρόμο ούτε έχουμε δει πολλά βελτιωμένα εξωτερικά η μοτερικά η τουλάχιστον εγώ προσωπικά έχω δει 2 φτιαγμένα ένα αυτό και άλλο που έχω ξανά ανεβάσει ,αλλά θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο μα γιατί διάλεξε ένα μηχανάκι που δεν είναι δημοφιλής όπως τα glx η τα χ και το έκανε πένα !