Μια λέξη περιγράφει το μηχανάκι που θα σας παρουσιάσω σήμερα << Δύναμη >> ,αυτή η λέξη πιστεύω περιγράφει απόλυτα το μηχανάκι του φίλου μας το οποίο σίγουρα η ποιο πολύ το έχετε δει σε πολλές σελίδες στο Facebook λόγο του μοτέρ αλλά και τον μηχανικών τους οποίος θα αναφέρω σε λίγο .
Κατά την γνώμη πολλών το μηχανάκι θεωρείται το γρηγορότερο στη Ελλάδα με πολύ καλό χρόνο ,tο μηχανάκι επίσης είναι από τα πρώτα όρθια 4v KSR .
Τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς το σωστά βελτιωμένο μοτέρ το οποίο είναι στα 67 χιλιοστά με 54ρα διαδρομή KSR 4V .Στα πρώτα του στάδια το μοτέρ φόραγε καρμπιρατέρ 29 Pwk ,Lifan βολάν και ποινιοπλακα ,Takegawa ηλεκτρονική και Kitacko πολλαπλασιαστη .Πρώτος αγώνας του πεδίου Διονύση Θανάσουλας με αυτά τα πράγματα έγραψε χρόνο 13,4 ,τώρα ποια το μηχανάκι ετοιμάζετε με καρμπιρατέρ 39 Pwk ,MSD πολλαπλασιαστη , Honda Astrea αμιζα ρεύματα και Ignitech εγκέφαλο για να γράψει ακόμα καλύτερο χρόνο .
Εξωτερικά ότι δεν ήταν απαραίτητο αφαιρέθηκε για να γλιτώσει βάρος και να είναι όσο πιο ελαφροί γίνετε το .Ποδηλατική ρόδα μπροστά , φτιαχτό ψαλίδι ,φτιαχτή σέλα ,το χρώμα είναι μαύρο ματ και γενικά το μηχανάκι στύφτηκε για 400 μέτρα όχι για καλλιστεία παπιών .
Για τους μάστορες που ασχολήθηκαν με το μηχανάκι ότι και να πούμε είναι λίγο ,από τους καλύτερος στο χώρο .Σκαλτσας power tuning και Σασσαλος ecu performance κάνανε απίστευτα καλή δουλειά πάνω στο Supra του φίλου μας όπως και σε πολλά αλλά μηχανάκια που έχουν ακουμπήσει .Όποιος θέλει ένα πολύ δυνατό και καλό φτιαγμένο μηχανάκι πρέπει να απευθυνθεί σε αυτούς .
Αυτά είχα να σας πω σχετικά με το μηχανάκι ότι και να πω για το Supra και τους μάστορες είναι λίγα τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την δουλειά τους και ανυπομονούμε να δούμε την συνέχεια .
Κατά την γνώμη πολλών το μηχανάκι θεωρείται το γρηγορότερο στη Ελλάδα με πολύ καλό χρόνο ,tο μηχανάκι επίσης είναι από τα πρώτα όρθια 4v KSR .
Τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς το σωστά βελτιωμένο μοτέρ το οποίο είναι στα 67 χιλιοστά με 54ρα διαδρομή KSR 4V .Στα πρώτα του στάδια το μοτέρ φόραγε καρμπιρατέρ 29 Pwk ,Lifan βολάν και ποινιοπλακα ,Takegawa ηλεκτρονική και Kitacko πολλαπλασιαστη .Πρώτος αγώνας του πεδίου Διονύση Θανάσουλας με αυτά τα πράγματα έγραψε χρόνο 13,4 ,τώρα ποια το μηχανάκι ετοιμάζετε με καρμπιρατέρ 39 Pwk ,MSD πολλαπλασιαστη , Honda Astrea αμιζα ρεύματα και Ignitech εγκέφαλο για να γράψει ακόμα καλύτερο χρόνο .
Εξωτερικά ότι δεν ήταν απαραίτητο αφαιρέθηκε για να γλιτώσει βάρος και να είναι όσο πιο ελαφροί γίνετε το .Ποδηλατική ρόδα μπροστά , φτιαχτό ψαλίδι ,φτιαχτή σέλα ,το χρώμα είναι μαύρο ματ και γενικά το μηχανάκι στύφτηκε για 400 μέτρα όχι για καλλιστεία παπιών .
Για τους μάστορες που ασχολήθηκαν με το μηχανάκι ότι και να πούμε είναι λίγο ,από τους καλύτερος στο χώρο .Σκαλτσας power tuning και Σασσαλος ecu performance κάνανε απίστευτα καλή δουλειά πάνω στο Supra του φίλου μας όπως και σε πολλά αλλά μηχανάκια που έχουν ακουμπήσει .Όποιος θέλει ένα πολύ δυνατό και καλό φτιαγμένο μηχανάκι πρέπει να απευθυνθεί σε αυτούς .
Αυτά είχα να σας πω σχετικά με το μηχανάκι ότι και να πω για το Supra και τους μάστορες είναι λίγα τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την δουλειά τους και ανυπομονούμε να δούμε την συνέχεια .