Ένα δυνατό και πένα honda glx μας στέλνει ο φίλος μας ,το μηχανακι για τα χιλιοστά του είναι αρκετά δυνατό και εξωτερικά απ'οτι θα δείτε στη φώτο δεν πάει πίσω ,ο φίλος μας έχει ρίξει πολύ προσωπικό χρόνο και σίγουρα αρκετό χρηματικό πόσο για να το κάνει όπως είναι σήμερα .Πάμε να δούμε τις βελτιώσεις έχουν γίνει στο μοτέρ πρώτα από ολα είναι πως το μηχανακι φοράει astrea μοτέρ το οποίο είναι στα 54 χιλιοστά με μαμίσια διαδρομή ,φοράει cdi κεφαλή με takegawa εκκεντροφόρο ,καρμπιρατέρ 28 ,εξάτμιση που φοράει είναι sebring και power advence για καλύτερες επιδώσεις ,takegawa ηλεκτρονική και nsr πολλαπλασιαστή και όπως μας λέει ο φίλος μας το μηχανακι δηλώνει πολύ δυνατό για τα χιλιοστα του .Πάμε να δούμε τι έχει γίνει εξωτερικά το πρώτο από ολα είναι πως το παπί είναι βαμμένο με δυο χρώματα άσπρο και το πορτοκαλί της respol με αεργοραφείες τα φτερά της honda ,και επίσης σε κάποιες φώτο βλέπουμε μια πατέντα που δεν συναντάμε πολλες φορές σε glx η οποία είναι να έχει δισκόφρενο μπροστά χωρίς να αλλάζει μπροστινά..Απ'οτι είδατε ο φίλος μας έχει ρίξει αρκετή δουλειά πάνω στο glx του από μοτέρ δηλώνει πολύ δυνατό για τα χιλιοστά του και εξωτερικά δεν πάει πίσω είναι στη πένα με λίγα λόγια
.Μπράβο στον φίλο μας γιατί έχει στήσει ένα δυνατό και πενατο honda glx !
.Μπράβο στον φίλο μας γιατί έχει στήσει ένα δυνατό και πενατο honda glx !