Ένα μοναδικό αλλά και θρυλικό z μας στέλνει ο φίλο μας ,το μηχανάκι στις εποχές που κυκλοφορούσε ήταν ένα και μοναδικό από άποψη μοτέρ αλλά και από άποψη εμφάνισης ,με πολύ καλό στήσιμο στο μοτέρ αλλά και από τη βλέπεται εξωτερικά τα σπάει ο ιδιοκτήτης πρόσεξε την κάθε λεπτομέρεια να είναι όπως ακριβώς θέλει .Ας πούμε λίγα πράγματα σχετικά με το μοτέρ το όπιο ήταν αερόψυκτο μιας και τα υδρόψυκτα τότε κάνανε τα πρώτα του βήματα ήταν στα 61,5 χιλιοστά wiseco με μόνο ελατήριο ,μπιέλα wiseco ,v force reds ,καρμπιρατέρ fcr 39 από καθαρό 250,χειροποίητη εξάτμιση ,χειροποίητη εισαγωγής αλουμινίου ,ρεύματα ρότορας από καρτ ,γυαλισμένες θυρίδες θάλαμος στρόφαλο και ο στρόφαλος ,χειροποίητη κεφαλή αλουμινίου για την κατάλληλη συμπίεση και όπως μας λέει ο φίλος μας και αλλά πολλά καλούδια που ήταν τότε ότι πιο τοπ κυκλοφορούσε για αερόψυκτο .Εξωτερικά τώρα ότι και να πει κανείς είναι λίγα το μηχανάκι είναι στη πένα από πάνω μέχρι κάτω ,πανέμορφο ανοιχτό πράσινο χρώμα με αερογραφείες , σκελετός carbon ,φτιαχτή σέλα ,δισκόφρενο πίσω ,και τα πάνω πάνω του μέχρι και την τελευταία του βίδα είναι νίκελ .Στο μηχανάκι από μοτέρ και από εμφάνιση έχει πέσει απίστευτη δουλειά και σίγουρα αρκετά χρήματα αλλά πιστεύω άξιζε γιατί το z είναι σκέτη τρέλα .Ειδικά στη εποχές που κυκλοφορούσε το z να έχεις τόσο όμορφο αλλά και δυνατό μηχανάκι σίγουρα ήταν το κάτι άλλο .
Μπράβο στον ιδιοκτήτη για την απίστευτη δουλειά που έκανε πάνω στο μηχανάκι και μακάρι αυτό το z να είναι σήμερα στη κατάστασή που το βλέπουμε στις φώτο αλλά δυστυχώς δεν ξέρουμε τη έχει απογίνει .Το μηχανάκι και ο περήφανος ιδιοκτήτη είναι από Κατερίνη !
Μπράβο στον ιδιοκτήτη για την απίστευτη δουλειά που έκανε πάνω στο μηχανάκι και μακάρι αυτό το z να είναι σήμερα στη κατάστασή που το βλέπουμε στις φώτο αλλά δυστυχώς δεν ξέρουμε τη έχει απογίνει .Το μηχανάκι και ο περήφανος ιδιοκτήτη είναι από Κατερίνη !