Το χ του φίλου μας δηλώνει το πιο δυνατό στη δυτική Μακεδονία (Κοζάνη ) ,στο μηχανακι έχει πέσει πολύ δουλειά και αρκετά χρήματα για να φτάσει το επίπεδο που είναι σήμερα ,μοτερικά είναι πολύ δυνατό και καλοφτιαγμένο με καλά πράγματα πάνω και συνδυασμό σωστών πραγμάτων για να βγάζει τα κυβικά και την ιπποδύναμη που πρέπει .Πάμε να δούμε τι έχει κάνει ο φίλος μας στο μοτέρ ,το πρώτο πράγμα είναι πως το χ δεν είναι πια injection έχει γίνει μετατροπή από τον Kolia σε καρμπιρατέρ και ολα τα αλλά πράγματα τα έκανε ο φίλος μας ,το χ είναι στα 200++ κυβικά με καρμπιρατέρ uma 34 ,ελαφρωμένο βολάν ,ελαφρωμένο στρόφαλο της faito +4μμ διαδρομή ,σε ολο το μοτέρ μπήκανε κεραμικά ρουλεμάν της faito ,εκκεντροφορος malossi ,κυλινδροπιστόνα 72 μμ με πιστόνι από crf 250 και φτιαγμένο κύλινδρο με εξωτερικά νερά ,εισαγωγή uma με 2 εισαγωγές για nitra , η κεφαλή είναι πλανισμένη για μέγιστη συμπίεση ,επίσης έχει ροϊκή ,γυαλιζμα άυλων ,βαλβίδες ferrera ατσάλινες με πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων ,η εξάτμιση φτιάχτηκε πάνω στο μηχανακι από την racetech για να μη χάσει ιπποδύναμη αυτά για το μοτέρ απ'οτι βλέπεται έχει πέσει αρκετή μελέτη πάνω και αρκετή δουλειά .Εξωτερικά δεν έχουμε να πούμε τίποτα επειδή δεν φοράει τίποτα τρέλα πράγματα ο φίλος μας εστίασε την προσοχή του πάνω στο μοτέρ .Στη φώτο που είναι το μοτέρ είναι στα 62 χιλιοστά με καρμπιρατέρ pollini 28 .Μπράβο στον φίλο μας γιατί έκανε πολύ καλή δουλειά σε ολο το μηχανακι αλλά ιδιαίτερα στο μοτέρ πιστεύω έχει ρίξει αρκετά προσωπικό χρόνο αλλά είμαι σίγουρος πως άξιζε το κάθε λεπτό γιατί το μοτέρ απλά με λίγα λόγια είναι τέρας !!
diafimisi
Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013
Yamaha Crypton X 72mm !
Το χ του φίλου μας δηλώνει το πιο δυνατό στη δυτική Μακεδονία (Κοζάνη ) ,στο μηχανακι έχει πέσει πολύ δουλειά και αρκετά χρήματα για να φτάσει το επίπεδο που είναι σήμερα ,μοτερικά είναι πολύ δυνατό και καλοφτιαγμένο με καλά πράγματα πάνω και συνδυασμό σωστών πραγμάτων για να βγάζει τα κυβικά και την ιπποδύναμη που πρέπει .Πάμε να δούμε τι έχει κάνει ο φίλος μας στο μοτέρ ,το πρώτο πράγμα είναι πως το χ δεν είναι πια injection έχει γίνει μετατροπή από τον Kolia σε καρμπιρατέρ και ολα τα αλλά πράγματα τα έκανε ο φίλος μας ,το χ είναι στα 200++ κυβικά με καρμπιρατέρ uma 34 ,ελαφρωμένο βολάν ,ελαφρωμένο στρόφαλο της faito +4μμ διαδρομή ,σε ολο το μοτέρ μπήκανε κεραμικά ρουλεμάν της faito ,εκκεντροφορος malossi ,κυλινδροπιστόνα 72 μμ με πιστόνι από crf 250 και φτιαγμένο κύλινδρο με εξωτερικά νερά ,εισαγωγή uma με 2 εισαγωγές για nitra , η κεφαλή είναι πλανισμένη για μέγιστη συμπίεση ,επίσης έχει ροϊκή ,γυαλιζμα άυλων ,βαλβίδες ferrera ατσάλινες με πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων ,η εξάτμιση φτιάχτηκε πάνω στο μηχανακι από την racetech για να μη χάσει ιπποδύναμη αυτά για το μοτέρ απ'οτι βλέπεται έχει πέσει αρκετή μελέτη πάνω και αρκετή δουλειά .Εξωτερικά δεν έχουμε να πούμε τίποτα επειδή δεν φοράει τίποτα τρέλα πράγματα ο φίλος μας εστίασε την προσοχή του πάνω στο μοτέρ .Στη φώτο που είναι το μοτέρ είναι στα 62 χιλιοστά με καρμπιρατέρ pollini 28 .Μπράβο στον φίλο μας γιατί έκανε πολύ καλή δουλειά σε ολο το μηχανακι αλλά ιδιαίτερα στο μοτέρ πιστεύω έχει ρίξει αρκετά προσωπικό χρόνο αλλά είμαι σίγουρος πως άξιζε το κάθε λεπτό γιατί το μοτέρ απλά με λίγα λόγια είναι τέρας !!