Πειράζοντας το μοτέρ του Fx μέχρι κάποιο όριο μπορούμε να το κάνομε γιατί μετά από κάποια χιλιοστά το μοτέρ πολύ απλά δεν αντέξει ούτε έχει περιθώριο για άλλη βελτιώσει ,έτσι μερικοί βρήκανε την είδε εφόσον δεν μπορούν να φτάσουν το μαμά μοτέρ στα κυβικά που θέλουν γιατί να μην βάλουν άλλο μοτέρ πάνω ,έτσι ακριβώς έχει κάνει ο φίλος μας με το Fx .Σίγουρα πολύ από σας το έχετε δει σε σελίδες και γενικά στο ίντερνετ ίσως πολύ δεν φανταστηκατε τη κρύβει από κάτω γιατί ο φίλος μας φρόντισε το μηχανάκι να φαίνεται όσο μαμίσιο γίνετε εξωτερικά ούτε να εξέχουν καρμπιρατέρ ούτε τίποτα τέτοιο .
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το μοτέρ το οποίο είναι Dr 650 μετά από αρκετή μελέτη και δουλειά το μοτέρ τοποθετήθηκε βέβαια με πολύ δουλειά σε όλο το Fx για να αντέξει τέτοιο μοτέρ και τέτοια δύναμη .Ο σκελετός ενισχύθηκε για να αντέξει το φάρος του και όπως μας λέει ο φίλος μας το μηχανάκι κεντραρίστηκε και ζυγίστηκε όλο το μηχανάκι που ακόμα και τα χέρια σου να αφήσεις δεν τραβάει καθόλου .Επίσης το μοτέρ φοράει ένα 40ρι καρμπιρατέρ και μια διπλή ηλεκτρονική .
Ο σκοπός του φίλου μας ήταν να φτιάξουν ένα μηχανάκι που στη Ελλάδα δεν υπάρχει με κλειστά πλαστικά δηλαδή έχει της ποδιές του και γενικά όλα τα πλαστικά .Το μηχανάκι φοράει ποιο μεγάλα λάστιχα για καλύτερο πάτημα ,δισκόφρενο μπρος πίσω ,Ride it στεφάνια ,είναι βαμμένο μαύρο χρώμα μερικά πλαστικά είναι ματ μερικά γυαλιστερό μαύρο ,και στο μηχανάκι τοποθετήθηκε μικρότερο γρανάζι γιατί με την 4τη όπως μας λέει ο φίλος μας πιάνει 190 Kmh και ούτε που σκέφτονται να βάλουν την τελευταία ταχύτητα .Η αναρτήσεις μπροστά είναι χειροποίητες γιατί πια το βάρος είναι πολύ μεγαλύτερο από το μαμά και δεν γινόταν να μείνουν τα παλιά .
Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας πιστεύω άλλο παρόμοιο μηχανάκι με πλαστικά το ξαναλέω με όλα τα πλαστικά γιατί πολύ ξέρουν ότι υπάρχουν και αλλά Fx με Dr μοτέρ αλλά δεν φοράνε όλα τα πλαστικά δεν θα βρείτε ,έπεσε πολύ μελέτη σε όλο το μηχανάκι γιατί μια τέτοια μετατροπή δεν είναι εύκολη πρέπει να βελτιώσεις σχεδόν κάθε γωνιά στο παπί για να αντέξει τέτοιο βάρος και τέτοια δύναμη .Επίσης ο φίλος μας θέλει να πει ότι το μηχανάκι είναι για καθημερινή χρήση !
Μεγάλο μπράβο στον φίλο μας για το απίστευτα τρελό Fx του !!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το μοτέρ το οποίο είναι Dr 650 μετά από αρκετή μελέτη και δουλειά το μοτέρ τοποθετήθηκε βέβαια με πολύ δουλειά σε όλο το Fx για να αντέξει τέτοιο μοτέρ και τέτοια δύναμη .Ο σκελετός ενισχύθηκε για να αντέξει το φάρος του και όπως μας λέει ο φίλος μας το μηχανάκι κεντραρίστηκε και ζυγίστηκε όλο το μηχανάκι που ακόμα και τα χέρια σου να αφήσεις δεν τραβάει καθόλου .Επίσης το μοτέρ φοράει ένα 40ρι καρμπιρατέρ και μια διπλή ηλεκτρονική .
Ο σκοπός του φίλου μας ήταν να φτιάξουν ένα μηχανάκι που στη Ελλάδα δεν υπάρχει με κλειστά πλαστικά δηλαδή έχει της ποδιές του και γενικά όλα τα πλαστικά .Το μηχανάκι φοράει ποιο μεγάλα λάστιχα για καλύτερο πάτημα ,δισκόφρενο μπρος πίσω ,Ride it στεφάνια ,είναι βαμμένο μαύρο χρώμα μερικά πλαστικά είναι ματ μερικά γυαλιστερό μαύρο ,και στο μηχανάκι τοποθετήθηκε μικρότερο γρανάζι γιατί με την 4τη όπως μας λέει ο φίλος μας πιάνει 190 Kmh και ούτε που σκέφτονται να βάλουν την τελευταία ταχύτητα .Η αναρτήσεις μπροστά είναι χειροποίητες γιατί πια το βάρος είναι πολύ μεγαλύτερο από το μαμά και δεν γινόταν να μείνουν τα παλιά .
Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας πιστεύω άλλο παρόμοιο μηχανάκι με πλαστικά το ξαναλέω με όλα τα πλαστικά γιατί πολύ ξέρουν ότι υπάρχουν και αλλά Fx με Dr μοτέρ αλλά δεν φοράνε όλα τα πλαστικά δεν θα βρείτε ,έπεσε πολύ μελέτη σε όλο το μηχανάκι γιατί μια τέτοια μετατροπή δεν είναι εύκολη πρέπει να βελτιώσεις σχεδόν κάθε γωνιά στο παπί για να αντέξει τέτοιο βάρος και τέτοια δύναμη .Επίσης ο φίλος μας θέλει να πει ότι το μηχανάκι είναι για καθημερινή χρήση !
Μεγάλο μπράβο στον φίλο μας για το απίστευτα τρελό Fx του !!