Μια από τις καλύτερες ανακατασκευές-βελτιώσεις σε c50 που έχω ανεβάσει στο Blog ,πραγματικά από το πως ήταν το μηχανάκι στο πως είναι σήμερα τεράστια διάφορα βέβαια τίποτα δεν έγινε στο τσακ μπαμ ήθελε χρόνο ,χρήμα και πάνω από όλα μεράκι .
Το μηχανάκι ξεκίνησε την πορεία του κάπως έτσι
στη συνέχεια μόλις λύθηκε τα πάντα στάλθηκαν για νίκελ και βάψιμο .Το βάψιμο και την αερογραφία η οποία λέγετε Phantom Duck την έκανε ο γνωστός σε όλους μας Αγάκι Αερογραφίες Βαφές από τους καλύτερος στο χώρο της αερογραφίας .
Επίσης αλλάχτηκε το ψαλίδι σε Astrea και ζάντες Ride it .
Το μοτέρ έγινε γενική ανακατασκευή με ενισχυμένα κάρτερ για να μη σπάσουν και σχεδόν τα πάντα μέσα είναι πράγματα της Takegawa όπως κεφάλι ,στρόφαλο ο οποίος είναι 54ρα διαδρομή ,μπιέλα ,πιστόνι το όποιο είναι στα 54 χιλιοστά ,εξάτμιση ,ρεύματα και κάτι μικρές λεπτομέρειες όπως λεβιέ ταχυτήτων ,μανιβέλα και καπάκι πλαϊνόo επίσης της Takegawa .Σασμάν της Faito .Καρμπιρατέρ Keihin 28Pwk με χειροποίητο λεμο .Πολλαπλασιαστη Msd .
Πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλύτερα C50 που κυκλοφορούν με πολύ λεπτομέρεια και απίστευτη δουλειά στο βάψιμο όπως και στο μοτέρ .Ένα μεγάλο μπράβο στο ιδιοκτήτη για την απίστευτη δουλειά που έκανε στο C50 !
Το μηχανάκι είναι από Αθήνα περιοχή νέα Ερυθραία !
Το μηχανάκι ξεκίνησε την πορεία του κάπως έτσι
στη συνέχεια μόλις λύθηκε τα πάντα στάλθηκαν για νίκελ και βάψιμο .Το βάψιμο και την αερογραφία η οποία λέγετε Phantom Duck την έκανε ο γνωστός σε όλους μας Αγάκι Αερογραφίες Βαφές από τους καλύτερος στο χώρο της αερογραφίας .
Επίσης αλλάχτηκε το ψαλίδι σε Astrea και ζάντες Ride it .
Πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλύτερα C50 που κυκλοφορούν με πολύ λεπτομέρεια και απίστευτη δουλειά στο βάψιμο όπως και στο μοτέρ .Ένα μεγάλο μπράβο στο ιδιοκτήτη για την απίστευτη δουλειά που έκανε στο C50 !
Το μηχανάκι είναι από Αθήνα περιοχή νέα Ερυθραία !