Το μηχανακι του φίλου μας δεν είναι σαν ολα τα αλλά αγορασμένα από καποιο η καινούργια ,το συγκεκριμένο πριν το στήσεις ο φίλος μας δεν υπήρχε τίποτα παρά μόνο ένας σκελετός από c50 που στη συνέχεια έγινε μετατροπή σε glx ,από τη θα δείτε σε λίγο στο μηχανακι έχει πέσει αρκετός προσωπικώς χρόνος και αρκετή αγάπη αλλά σίγουρα άξιζε κάθε λεπτό .Το μοτέρ που φοράει το glx είναι από astrea στα 53 χιλιοστά faito full μπομπε ,με cdi κεφαλή μεγάλες βαλβίδες ,εκκεντροφόρο 5 στάδιο ,καρμπιρατέρ mikuni 24ρι ,ηλεκτρονική cdi ,ελατήρια βαλβίδων της takegawa ,ελατήρια και δισκάκια faito racing ,ρεύματα άστρα μαυροκαμπανο και ολα αυτά τα τελειώνει μια εξάτμιση motosport μεγάλη μπούκα .Πάμε τώρα να δούμε και τη έχει κάνει ο φίλος μας στο εξωτερικό του glx ,από τη βλέπεται είναι χαμηλωμένο τέζα με πατεντα στα μπροστινά και πίσω αναρτήσεις από modenas kriss ,astrea ψαλίδι ,διαφανές φανάρι πίσω ,takegawa χερούλια ,σε μερικές φορές είναι βαμμένο μόνο ένα χρώμα σε μερικές είναι με δυο χρώματα ,αυτά για το εξωτερικό .Αυτά είχα να πω για το glx του φίλου μας ,πιστεύω είναι πολύ καλά στημένο μοτερικά με καλά πράγματα αλλά επίσης και πολύ καλοστημενο εξωτερικά τα πάντα πάνω του είναι καινούργια όπως μας λέει ο
φίλος μας ακόμα και η παραμικρή βίδα .Μπράβο στον φίλο μας γιατί δεν πήγε αγόρασε ένα glx και το φτιάξε αλλά πήρε σκέτο σκελετό και σιγά σιγά έφτιαξε αυτό που είχε στο μυαλό του ,με λίγα λόγια ο φίλος μας έχει ένα δυνατό και πένα honda glx . Ο φίλος μας και το μηχανακι του είναι από κεφαλόβρυσο Μεσολογγίου !!
φίλος μας ακόμα και η παραμικρή βίδα .Μπράβο στον φίλο μας γιατί δεν πήγε αγόρασε ένα glx και το φτιάξε αλλά πήρε σκέτο σκελετό και σιγά σιγά έφτιαξε αυτό που είχε στο μυαλό του ,με λίγα λόγια ο φίλος μας έχει ένα δυνατό και πένα honda glx . Ο φίλος μας και το μηχανακι του είναι από κεφαλόβρυσο Μεσολογγίου !!