Όταν καποιος αφοσιώνεται σε κάτι δεν τα παρατάει για κανένα λόγο όπως ακριβώς αφοσιώθηκε ο φίλος μας στη glxαρα του ,μπορεί να του πίρε 2 χρόνια αλλά τα καλά πράγματα θέλουν χρόνο και όχι βιασύνη .Το μηχανακι μόλις το τελείωσε ο φίλος μας και άμεσος το βγάλε για κυκλοφορεί και τα δύο χρόνια που το έφτιαχνε δεν πήγανε χαμένα όπως βλέπεται το μηχανάκι είναι στη πένα από πάνω μέχρι κάτω βεβαία δεν στοίχισε και λίγα λεφτά αλλά αυτά δεν μας νοιαζουν γιατί πολύ ξέρετε ότι το μικρόβιο βελτιώσεις δεν έχει τέλος ότι και να κάνεις πάνω στο μηχανάκι η ότι άλλο έχεις πάντα θα θές κάτι παραπάνω και θα του βάζεις όσα λεφτά μπορείς δεν θέλω να σας κουράσω και άλλο με τα λόγια ας προχωρήσουμε να δούμε τη έχει γίνει στο εξωτερικό του glx .
Πρώτα από ολα βλέπεται το πανέμορφο blue electric χρώμα το οποίο επέλεξε ο φίλος μας να βάψει το μηχανάκι του και πιστεύω ήταν πολύ καλή επιλογή,βεβαία δεν γίνετε να λείψουν και τα νίκελ ,μέχρι και το παραμικρό είναι νίκελ και γυαλίζει τρέλα .Επίσης το μηχανάκι φοράει ψαλίδι από astrea ,διαφανές κρύσταλλο πίσω ,takegawa χερούλια .
Αυτά σχετικά με το εξωτερικό πάμε να δούμε τη έχει γίνει πάνω στο μοτέρ ,το οποίο είναι στα 53 χιλιοστά Aasa ,καρμπιρατέρ keihin 22 και εξάτμιση Motosport δυστυχώς μόνο αυτά μπορεί να μας πει ο φίλος μας σχετικά με το μοτέρ αλλά όπως μας λέει στο μοτέρ μπήκε πολύ σκέψη και πολύ μεράκι να φτιαχτεί και είναι αρκετά δυνατό για τα χιλιοστά του .
Αυτά είχα να σας πω σχετικά με το πενατο glx του φίλου μας όπως είπα και πριν τα 2 χρόνια δεν πήγανε χαμένα όπως βλέπεται το μηχανάκι είναι πραγματικά πένα και μακάρι να βλέπαμε και αλλά τέτοια εργαλεία στου δρόμους μας .
Το μηχανάκι και ο περήφανος ιδιοκτήτης είναι από Αγρίνιο !
Πρώτα από ολα βλέπεται το πανέμορφο blue electric χρώμα το οποίο επέλεξε ο φίλος μας να βάψει το μηχανάκι του και πιστεύω ήταν πολύ καλή επιλογή,βεβαία δεν γίνετε να λείψουν και τα νίκελ ,μέχρι και το παραμικρό είναι νίκελ και γυαλίζει τρέλα .Επίσης το μηχανάκι φοράει ψαλίδι από astrea ,διαφανές κρύσταλλο πίσω ,takegawa χερούλια .
Αυτά σχετικά με το εξωτερικό πάμε να δούμε τη έχει γίνει πάνω στο μοτέρ ,το οποίο είναι στα 53 χιλιοστά Aasa ,καρμπιρατέρ keihin 22 και εξάτμιση Motosport δυστυχώς μόνο αυτά μπορεί να μας πει ο φίλος μας σχετικά με το μοτέρ αλλά όπως μας λέει στο μοτέρ μπήκε πολύ σκέψη και πολύ μεράκι να φτιαχτεί και είναι αρκετά δυνατό για τα χιλιοστά του .
Αυτά είχα να σας πω σχετικά με το πενατο glx του φίλου μας όπως είπα και πριν τα 2 χρόνια δεν πήγανε χαμένα όπως βλέπεται το μηχανάκι είναι πραγματικά πένα και μακάρι να βλέπαμε και αλλά τέτοια εργαλεία στου δρόμους μας .
Το μηχανάκι και ο περήφανος ιδιοκτήτης είναι από Αγρίνιο !