Ένα πενατο και αρκετά δυνατό honda glx μας στέλνει ο φίλος μας από Αιτωλικό ,από μοτέρ δεν είναι τεράστια κυβικά η τίποτα τέτοιο είναι ένα απλό 90ρι με μερικές βελτιώσεις της οποίες θα της πούμε παρακάτω ,και εξωτερικά από τη θα δείτε σε λίγο έχει μπει πολύ προσωπική δουλειά για να είανι στο επίπεδο που το βλέπουμε σήμερα μπροστά μας .
Ας ξεκινήσουμε από το μοτέρ όπως είπα είναι ένα απλό 90ρι με 3 σταδίου εκκεντροφόρο και μια MotoSport εξάτμιση από τη φαίνεται ο φίλος μας ακόμα δεν θέλει να το πάει τρέλα χιλιοστά θέλει να το ευχαριστηθεί όπως είναι πριν προχώρηση με την βελτιώσει του μοτέρ .
Εξωτερικά τώρα το μηχανάκι καταρχάς είναι βαμμένο σε καναρίνι κίτρινο με άσπρη πέρλα ,έχει παρά πολλά νίκελ από τη βλέπεται γιατί όπως πάντα λέω σε ένα πενατο μηχανάκι δεν γίνεται να λυπούν και τα νίκελ του,φοράει γνήσιες union ζάντες με pilot λάστιχα πάνω 2 ράκια βεβαία ,astrea νίκελ ψαλίδι ,takegawa χερούλια αυτά είχα να σας πω σχετικά με την εξωτερική του εμφάνιση το μόνο που ξέχασα να σας πω πως το μηχανάκι είναι ολο ανακατασκευή .
Στο μηχανάκι μπήκε πολύ προσωπική δουλεια αλλά και πάλι σίγουρα άξιζε καφέ σταγόνα ιδρώτα και καφέ λεπτό που ξόδεψε ο φίλος μας πάνω στο μηχανάκι αλλά με το που ανέβεις πάνω και αρχίζεις να το καβάλας ολα αυτά ξεχνιούνται όσοι έχουν φτιάξει ποτέ παπί από μηδέν θα με καταλάβουν .
Μπράβο στον φίλο μας για την πολύ καλή δουλειά που έκανε πάνω στο Glx !
Ας ξεκινήσουμε από το μοτέρ όπως είπα είναι ένα απλό 90ρι με 3 σταδίου εκκεντροφόρο και μια MotoSport εξάτμιση από τη φαίνεται ο φίλος μας ακόμα δεν θέλει να το πάει τρέλα χιλιοστά θέλει να το ευχαριστηθεί όπως είναι πριν προχώρηση με την βελτιώσει του μοτέρ .
Εξωτερικά τώρα το μηχανάκι καταρχάς είναι βαμμένο σε καναρίνι κίτρινο με άσπρη πέρλα ,έχει παρά πολλά νίκελ από τη βλέπεται γιατί όπως πάντα λέω σε ένα πενατο μηχανάκι δεν γίνεται να λυπούν και τα νίκελ του,φοράει γνήσιες union ζάντες με pilot λάστιχα πάνω 2 ράκια βεβαία ,astrea νίκελ ψαλίδι ,takegawa χερούλια αυτά είχα να σας πω σχετικά με την εξωτερική του εμφάνιση το μόνο που ξέχασα να σας πω πως το μηχανάκι είναι ολο ανακατασκευή .
Στο μηχανάκι μπήκε πολύ προσωπική δουλεια αλλά και πάλι σίγουρα άξιζε καφέ σταγόνα ιδρώτα και καφέ λεπτό που ξόδεψε ο φίλος μας πάνω στο μηχανάκι αλλά με το που ανέβεις πάνω και αρχίζεις να το καβάλας ολα αυτά ξεχνιούνται όσοι έχουν φτιάξει ποτέ παπί από μηδέν θα με καταλάβουν .
Μπράβο στον φίλο μας για την πολύ καλή δουλειά που έκανε πάνω στο Glx !